Crystal Clear Photography
Crystal Clear Photography

Crystal Clear Photography

Discounts available
Discounts available
$120
starting cost


Select a service
Zip code
Scheduling
Photoshoot location
Budget

Responds in about 3 hours

Introduction: Just recently became a certified business owner. Over 7 years of experience. Fell in love with photography in 2015 after taking a Education for the Arts program in high school, then continued my passion through college. Anticipated to graduate in August of 2021 with my Associates in Photography. I’ve always had a passion for capturing images of all types— and plan to continue to build knowledge on this passion for the rest of my career.
Overview

Hired 5 times

Serves Kalamazoo, MI

1 employee

6 years in business

Payment methods

Apple Pay, Cash, Credit card, PayPal, Square cash app, Stripe, Venmo

Social media

Facebook, Instagram

Featured Projects

22 photos

  • Portraits

    Headshot Photography

Specialties
Photoshoot location

, , ,

Reviews

Customers rated this pro highly for value, work quality, and professionalism.

3.7

3 reviews

5
67%
4
0%
3
0%
2
0%
1
33%

Mary P.

Headshot Photography

Danisha was responsive to the parameters of the shot that I had requested and my gallery of photos was available when she promised they would be. She provided excellent work at a very reasonable price.
Crystal Clear Photography's reply
Thank you Mary for this honest review and thank you even more for being a wonderful client. hope to see you again soon!
Sep 2, 2021
·
Verified
Jazmyn L.

Danisha really brought my ideas to life. I had 3 outfit changes & several different locations & she captured every shot perfectly. I’ve already booked her for my wedding shoot as well as my newborn short. She’s amazing!
Jun 24, 2021
Cemhan B.

Headshot Photography

Did not show up to the photoshoot. Took a deposit and will not refund us even though she didn’t show up. She is a crook and a fraud. Stay away and find another photographer.
Crystal Clear Photography's reply
Hello Cemhan, as I stated the day of the shoot, I was having car problems and I offered to reschedule which is something you didn’t want to do. also in the terms , on my website, before you schedule your shoot it says the deposit is non refundable. I’m sorry you feel as if I’m a crook, and a fraud. But I’ve been in service for 7 years and this the one and only time this has happened to me. If there’s anything I can do to better accommodate you, please let me know. Otherwise, have a wonderful evening.
Sep 5, 2021
·
Verified
Not what you’re looking for?

No problem: we have pros for every job.